Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen

Verzending en levering

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Om je bestelling te kunnen annuleren verzoeken we je vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@malmode.nl met daarin jouw ordernummer. Dan kunnen we kijken of annuleren nog mogelijk is.

Let op: heb je al een verzendbevestiging per e-mail ontvangen? Dan is jouw bestelling al overgedragen aan de vervoerder en is het niet meer mogelijk om jouw bestelling te annuleren.


Welke betaalmogelijkheden zijn er?

op onze website kunt u gebruik maken van:       iDEAL, Creditcard, Apple pay of Klarna.


Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, achteraf betalen kan met Klarna. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.


Hoe wissel ik mijn cadeau kaart in?

Als je items hebt toegevoegd aan je winkelmandje en op het winkelmandje klikt dan kun je gelijk in dit scherm een kortingscode invoeren. Niet vergeten op toepassen te klikken. Wij kunnen achteraf helaas geen kortingscodes verrekenen of toepassen. 


Ik heb een artikel gekocht en deze is nu in de actie of afgeprijsd. Krijg ik het verschil vergoed?

Het verschil in prijs wordt bij een afprijzing niet vergoed. In de SALE-periode zijn er minder maten en/of kleuren beschikbaar. Ook doen bij sommige acties alleen geselecteerde artikelen mee. Doordat je het gewenste artikel eerder hebt aangeschaft, ben je nu al in het bezit van de juiste maat en/of kleur.


Betaal ik verzendkosten?

De verzendkosten bedragen: €6,99 binnen Nederland, €9,99 naar België en €10,70 naar Duitsland. Bij een bestelling boven de €75,- betaal je geen verzendkosten.


Hoelang duurt het voordat mijn pakket word verzonden?

Alle bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur zijn betaald worden de zelfde werkdag nog verzonden. Bij drukte kan het zijn dat we een andere levertijd hebben,  dit word dan aangegeven op de website.

Wil jij je pakketje laten logeren zodat je later nog bij kan bestellen? dit kan max 1 week, alle logeer pakketten worden standaard op de eerstvolgende vrijdag verzonden.


Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Zodra je pakket verzonden wordt ontvang je een verzendmail met daarin een Track & Trace code. Hiermee kun je het pakket volgen.


Ik ben vergeten om mijn pakket op te halen bij een PostNL- punt, wat moet ik doen?

Je pakket blijft 14 dagen bij een PostNL punt liggen en wordt daarna retour gestuurd naar de webshop. Hierna krijg je het aankoopbedrag teruggestort. We kunnen deze bestelling niet opnieuw versturen, maar je kunt de bestelling wel opnieuw plaatsen als de artikelen beschikbaar zijn.


Ruilen en retourneren

Kan ik mijn aankoop ruilen?

Nee, vanwege de snelle doorloop en de beperkte voorraad van onze items is het niet mogelijk om een item te ruilen. Wel kunt u het item binnen de gestelde termijn retourneren en het item opnieuw bestellen op onze website in de juiste maat indien voorradig.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan MAL Mode geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht dient u het retourformulier in te vullen en bij te voegen in het retourpakket. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag exclusief verzendkosten binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Zwemkleding, ondergoed en sokken zijn uitgesloten van herroepingsrecht i.v.m. hygiëne.

klachten en garantie

Hoe kan ik een klacht indienen?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@malmode.nl


Zit er garantie op de producten?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Regels tijdens de social media live verkoop

Tijdens de live worden er items getoond met prijs. Wil je dit item kopen? Reageer dan in de live met het artikel, de kleur, de naam die je wilt claimen en je eigen voornaam en eerste letter van je achternaam. Als deze nog niet door iemand anders is geclaimd dan plaatsen we het item op de website op de TikTok Claim pagina. Reken deze z.s.m. af. Wil je later nog meer items claimen? Dan gaat dit op de zelfde wijze, alleen omdat je al verzendkosten hebt betaald kun je ditmaal op afhalen klikken zodat alles in 1 pakket verzonden kan worden. Zodra jou pakket verzonden is en je wilt in een volgende live weer iets claimen, dan dien je opnieuw verzendkosten te betalen.

Als je jou geclaimde items niet hebt tijdens de live of maximaal 15 min na de live, dan worden deze weer op voorraad gezet en is jou claim weg. Heb jij 3x items geclaimd tijdens de live maar deze niet betaald? Dan vragen wij jou bij de eerstvolgende live eerst een aanbetaling te doen alvorens je mee wilt claimen.

Alle bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur zijn betaald worden de zelfde werkdag nog verzonden. Bij drukte kan het zijn dat we een andere levertijd hebben,  dit word dan aangegeven op de website.

Wil jij je pakketje laten logeren zodat je later nog bij kan bestellen? dit kan max 1 week, alle logeer pakketten worden standaard op de eerstvolgende vrijdag verzonden.

Bij herhaaldelijk plaatsen van ongepaste teksten of kwetsende zaken zijn wij helaas genoodzaakt om te verwijderen uit de live.

Als er iets niet lukt of er zijn vragen die niks met de live te maken hebben dan verzoeken wij u vriendelijk om deze niet tijdens de live te stellen, dit zorgt voor verwarring en is onoverzichtelijk. Alle vragen kunnen gemaild worden naar info@malmode.nl of via de whatsapp button op de website.